Wednesday, June 26, 2013

DINNER SET CANARY CLASSIC 33 PCS


Set Akopal Regal merangkumi rangkaian mewah kontemporari yang sesuai untuk pengumpul koleksi, sebagai hadiah korporat yang dapat menunjukkan profesionalisme mahupun digunakan bersantap dengan ahli keluarga tersayang.

Set makan Akopal Regal ini berasaskan porselin yang telah menjalani ujian lenox untuk ujian kualiti dari segi ujian kegilapan yang kekal setelah menggunakan detergen secara berterusan. Selamat digunakan di dalam mikrovawe serta selamat terhadap rintangan kejutan haba.

Setiap pembelian yang ditawarkan dengan harga lebih murah daripada harga katalog iaitu dengan harga pengedar. Penghantaran percuma sekitar kawasan Putrajaya, Bangi dan Serdang- Selangor. Walau bagaimanapun...pelanggan dari kawasan luar yang dinyatakan boleh membeli dengan harga pengedar juga.

Harga yang ditawarkan untuk Set Akopal Regal (Dinner Set Canary Classic 33pc) ini adalah RM600.00 Sahaja berbanding dengan harga asal RM 695.00 untuk pembelian secara tunai.


Set Akopal Regal (dinner set canary classic 19 pc) - RM400. Harga asal RM440.


Set Minuman Canary Classic 13 keping yang ditawarkan sekarang adalah RM 220.00 (harga asal RM 270.00) untuk pembelian secara tunai.

Sebarang pertanyaan berkaitan dengan set lain didalam katalog boleh dihubungi melalui sms/call di talian 017-3745293.




No comments:

Post a Comment